torsdag 10 januari 2013

16

Jag vill bara veta om det är äkta. Om det är på riktigt. Jag vill bara veta om han tänker på mig med, typ varje sekund. Om hans hjärta slår lite snabbare och lite hårdare när han ser mig och när vi är nära. Om han längtar efter mig och önskar att han låg här bredvid. Om han egentligen bara vill springa hit och stanna för alltid, som jag bara vill springa dit och ge av hela mig. Jag vill bara veta om han tänker på mig, när han tänker på framtiden. Om han drömmer om oss och om mig och önskar allt var sanning. Om han någon gång kommer öppna sig och visa hur han känner, berätta om sig själv och om sina hemligheter. Jag vill bara veta om jag någonsin kommer kunna bli en del av hans liv, någon som han bryr sig om och som han aldrig vill förlora. Jag vill bara veta om jag kan lägga mitt hjärta i hans hand och lita på att han aldrig, aldrig kommer släppa taget och låta mig gå förlorad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar